Kaip sumažinti norą saldumynams

Noras smaližiauti gali būti kontroliuojamas, – tvirtina mitybos žinovai…. Tik tam reikia noro, kantrybės ir užsispyrimo. Įsivaizduokite žmogų, kuris sužino, kad serga cukriniu diabetu – saldumynų jam teks visiškai atsisakyti. O jums tereikia sumažinti jų kiekį. Specialistai siūlo visą dieną palaikyti tam tikrą cukraus kiekį kraujyje valgant daug sudėtinių angliavandenių turinčių produktų: įvairių kruopų ir grūdų košių, duonos gaminių, ankštinių daržovių.

Reikėtų stengtis valgyti maždaug kas tris valandas, bet  po nedaug – taip išvengsite staigaus cukraus kiekio kraujyje sumažėjimo. Reguliariai valgant ne tik gerėja savijauta, bet ir organizmas ima pats kontroliuoti angliavandenių poveikį. Kuo vertingesni patiekalai valgomi, tuo mažiau kankina troškimas praryti menkavertį skanėstą. Jei valgomi tik paprasti saldumynai, kūnas nuolat jaus vertingųjų medžiagų – pirmiausiai mineralų ir vitaminų – stygių, ir jį vers malšinti gardėsiai.

(„Moters savaitgalis“ Nr. 50 (629) )

VN:F [1.9.20_1166]

Įvertink įrašą!
Rating: 4.3/5 (4 votes cast)
Kaip sumažinti norą saldumynams, 4.3 out of 5 based on 4 ratings

Kiti panašūs įrašai:

  • Panašių įrašų nerasta.